sâmbătă, 10 octombrie 2009

Prajituri

5 comentarii:

  1. Chiar astazi mi-am cumparat o asemenea forma numai ca are 12 portii. Cautam reteta si uite unde am gasit. Multumesc. O sa-ti spun cum au iesit.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sper sa-ti iasa. E o reteta simpla si delicioasa.

    RăspundețiȘtergere
  3. i eu am primit azi cadou forma asta si cautam o reteta sa o incerc....sper sa imi iasa savarinele...multumesc...

    RăspundețiȘtergere
  4. Alialexa, sigur o sa-ti iasa. Se fac foarte usor.

    RăspundețiȘtergere
  5. I'm excited to discover this site. I want to to thank you for ones time due
    to this fantastic read!! I definitely really liked every part of it and I have you
    saved as a favorite to check out new stuff in your site.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.