sâmbătă, 17 aprilie 2010

Biscuiti cu branza si cartofi


Dupa reteta de Taleri cu cartofi si branza ai Miculinei, am fafut si eu azi acesti biscuiti. (Le-am zis biscuiti ca mi se pare cam neobisnuita denumirea de taleri. Sper ca nu se supara Micul.)

-300 g cartofi fierti in coaja
- 360 g faina
- 1 lingurita sare
- 100 g cascaval ras
- 80 g unt de la frigider
- 1 galbenus + 1 pentru uns deasupra
- 2 linguri marar proaspat (eu n-am avut asa ca am pus niste ceapa verde tocata fin)

Cartofii se fierb in coaja, si se racesc.Reci se dau prin razatoarea mica si se amesteca cu faina, sarea, cascavalul ras tot pe razatoarea mica, mararul tocat si untul din frigider taiat cubulete.Se adauga apoi oul si se omogenizeaza.Se formeaza o bila, se inveleste in folie transparenta si se baga la frigider pentru 1h.( Eu nu l-am pus ca m-am grabit)


Se intinde apoi foaie cam de 1-1,5 cm, se decupeaza talerii, se ung cu galbenus, se presara cu ce vreti, eu am presarat cascaval si chimen si se coc pana se rumenesc frumos.







Sunt foarte foarte buni. Merci Micul pentru reteta.


6 comentarii:

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.