marți, 31 ianuarie 2012

Cupcakes cu dulce de leche



Pentru briose:
-3 oua
-100 g unt moale
-100 g zahar pudra
-60 ml lapte
-200 g faina
-1 plic praf de copt
-1 lingura cacao

Cred ca e cea mai simpla metoda de a face briose. De cand am descoperit (Gaby_d e sursa de inspiratie pentru reteta de baza a acestor briose) o folosesc mereu.Se pun toate ingredientele intr-un bol si se mixeaza. Ce poate fi mai simplu de atat?
Repartizam uniform compozitia rezultata in 12 cosulete si coacem aproximativ 25 minute. Eu m-am trezit ca nu mai aveam cosulete de hartie, desi eu stiam ca mai am....si cele pe care le aveam erau mari dar nu mai conteaza.

Crema:
-200 ml frisca
-1 cutie dulce de leche

Le punem intr-un bol si pe acestea si le mixam impreuna pana rezulta o crema destul de ferma, foarte fina, foarte buna insa putin cam dulce pentru gustul meu.

Sirop:
-2 linguri zahar
-100 ml apa
Caramelizam usor zaharul, turnam apa peste caramel si lasam sa fiarba pana se topeste zaharul de pe vas.
Insiropam fiecare briosa, apoi dupa racire le spritam cu crema.







7 comentarii:

  1. Cristina,
    végig néztem amióta nem jártam itt,minden elismerésem! Egyik finomabb lehet mint a másik!!!
    Hogy én mikor leszek ilyen kreativ,nem tudom!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Koszonom Piroska. Te is mind finomsagokat keszitesz.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce grozave sunt , mor dupa orice fel de muffins!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cristina felicitare, nu stiu daca ai vazut inca dar vei gazdui urmatoare editie Dulce Romanie ! Abia astept sa vad ce teme vei alege. Pana atunci te astept cu drag la provocarea acestei luni

    RăspundețiȘtergere
  5. Delicioase motatele!!un premiu pe blog la mine te asteapta,pup o zi faina sa ai!!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.