marți, 6 iunie 2017

Minivacanta iunie 2017


Daca tot am beneficiat de o minivacanta de 5 zile, am zis sa profitam de aceste zile si de vremea superba de vara si sa dam o fuga la tara. Numai ca "tara" noastra se afla tocmai in Botosani, pe malul Prutului si e cam departe, la 400 km distanta, ceea ce presupune un drum lung de vreo 7 ore, cu copil mic in masina, (copil ce ar trebui sa stea in scaunel, dar nu vrea, ca e mai bine in brate la mami), ceea ce nu e tocmai comod si nici foarte indicat in cazul in care ne opreste politia. :) In fine, lasand la o parte micile neajunsuri, am avut o idee buna, pentru ca pitica mea a fost super fericita si incantata sa zburde toata ziua pe afara, sa se joace cu puisorii de gaina si boboceii de rata, sa admire "maacaaaa" (vaca) si "calul cu culuta", care au fost adevarate revelatii pentru ea, pana acum nemaiavand ocazia sa vada asa ceva. :)
Pentru noi a fost intr-adevar o vacanta, ne-am odihnit si relaxat insa nu e tocmai un vis sa traiesti la tara din munca (,) campului, sa prasesti de dimineata pana seara, sa cari zeci de galeti de apa si sa uzi in gradina, pentru ca altfel, la toamna n-ai ce culege. In fine, mie imi place la tara o saptamana pe an, dar nu m-as putea obisnui niciodata cu acel stil de viata si cu munca asidua la camp, cu hranitul animalelor, etc.  
Dar cum spuneam, pentru pitica mea, aceasta vacanta a fost una foarte reusita si a savurat din plin fiecare moment.













O familie de gaste a fost atractia serii. :)


O "pisca", "doi pisca"



Florile frumoase din gradina 









 



Un dud plin cu fructe, din pavate inca verzi


cirese bio








si capsune bio, mai maruntele, dar atat de bune si aromate cum n-am mai mancat de foarte multi ani




Sigura ca nu se putea sa nu gatesc cate cave dar mai ales sa nu o rasfat pe vara-mea cu tortul ei preferat, tortul diplomat, pe care il pregatesc de fiecare data cand merg acolo. 







Am facut si prajitura cu cirese, prajitura care i-a placut tare mult Dariei si nu mai oprea din mancat. :)




Baietii (nu prea stau la pozat) au fost responsabili cu gratarul




Printre proteste si comentarii, am reusit sa-l pozez si pe Alex. :)


Cam asta a fost minivacanta noastra, placuta si relaxanta. 





2 comentarii:

  1. minunata vacanta ati avut, in ciuda drumului lung, bucuria de pe fata micutei merita tot chinul!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca ati avut o minivacanta reusita! Mie imi lipseste tare mult mersul la tara.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.