vineri, 24 noiembrie 2017

Quesadilla cu pui si porumb




Prietenii de la Sun Food , ne provoaca sa gatim in luna noiembrie, folosind usturoiul in retetele noastre. 
Aceasta reteta e una extrem de simpla si rapida si cred eu, pe placul tuturor, pentru ca in general cu totii suntem amatori de fast food. Acest tip de fast food poate fi considerat unul sanatos, in primul rand pentru ca este pregatit in casa si contine doar carne, legume, cascaval si porumb delicios de la Sun Food.
Nu stiu daca in reteta originala de quesadilla se pune usturoi, dar eu, pentru ca am vrut sa raspund provocarii Sun Food, am adaugat si usturoi acestei retete si a iesit ceva foarte bun. 

Ingrediente:
-1 pachet lipii pentru quesadilla
-1 piept de pui
-1 conserva de porumb dulce Sun Food
-150 g cascaval afumat ras
-2 catei de usturoi
-1 ceapa rosie
-1 ardei kapia
-1 rosie
-sare
-piper
-ulei de masline

Pieptul de pui se taie cubulete si se pune intr-o tigaie antiaderenta, in care am adaugat ulei de masline. Se rumeneste pieptul de pui, se adauga un catel de usturoi, sare si piper si cand puiul e rumenit apa lasata  (pentru ca puiul acesta din comert e plin de apa ) s-a evaporat, se scoate carnea si se adauga legumele. Ceapa taiata cubulete si ardeiul kapia taiat cubulete se calesc in ulei de masline. Se adauga un catel de usturoi si putina sare. Optional, puteti adauga si patrunjel verde, dar, pentru ca al meu fecior comenteaza cand vede verde :D, n-am pus patrunjel. 
Se ia cate o lipie pentru quesadilla, se pune cascaval ras, piept de pui, o lingura de legume,  cubulete de rosii, o lingura de porumb dulce Sun Food, din nou cascaval, se pliaza lipia, cu ajutorul unei pensule se unge cu putin ulei de masline si se prajeste in tigaie, cam 2-3 minute pe fiecare parte. Se serveste calda, cu un sos picant sau simpla. 







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.